Lil Tecca - Insecurities (Official Visualizer)

Virgo World is out everywhere: liltecca.lnk.to/VirgoWorld

Connect with Lil Tecca:
www.liltecca.com
liltecca
liltecca
liltecca


www.soundcloud.com/liltecca
open.spotify.com/artist/4Ga1P ...
music.apple.com/us/artist/lil ...

Жорумдар 

  1. Damon2x

    Damon2x

    Ай мурун

    Underrated song

  2. DEEPl

    DEEPl

    Ай мурун

    is he dancin in gm city map???

  3. Posa Sosa

    Posa Sosa

    Ай мурун

    Tecca just himself he don't cap

  4. Posa Sosa

    Posa Sosa

    Ай мурун

    Tecca just himself he don't cap

  5. Posa Sosa

    Posa Sosa

    Ай мурун

    Tecca just himself he don't cap

  6. Young Frizka

    Young Frizka

    2 ай мурун

    This is catchy

  7. philodendronphag

    philodendronphag

    2 ай мурун

    nick mira is a fuckin legend omg

  8. LuisGarcia:)

    LuisGarcia:)

    3 ай мурун

    10000000000/10

  9. ȥσxヾ

    ȥσxヾ

    3 ай мурун

    Who hears that ransom vibe at the beginning

  10. No Cap

    No Cap

    3 ай мурун

    Why does it seem like he raps slow but when u try du rap/sing his song this shit is fast af

  11. Visual Dark

    Visual Dark

    4 ай мурун

    Anyone else here for a montage 👉

  12. IBZ!! 369

    IBZ!! 369

    4 ай мурун

    He's so underrated

  13. Young TB

    Young TB

    4 ай мурун

    Wtf is this visulizer. Tecca cauld have done this himself

  14. LilMexi

    LilMexi

    4 ай мурун

    Bumpin🤪✨💜🔥💨💨

  15. AV Ghoul

    AV Ghoul

    4 ай мурун

    The album is underrated🔥

  16. Lil Barron

    Lil Barron

    5 ай мурун

    If one person reads this, it'll truly make my day. I know people write this stuff all the time, but I really do believe that I will be up next in the rap game. If ONE PERSON who reads this could give this comment a thumbs up, you'll be a step closer to helping a man's dream come true! I promise you that I don't suck, and that you most likely will not be disappointed. Just give me a chance, and check out my music. It would also mean a lot to me if you reposted the songs you liked, and follow my channel to see me grow as an artist! Much love to everyone who actually read this WHOLE THING! STAY WOKE, SPREAD THE LINK, AND DON’T SLEEP ON TRUE TALENT! 🔥🔥😤😴

  17. Beastmodezzxd

    Beastmodezzxd

    5 ай мурун

    Who’s watching this in 2021

  18. k BILENCHI

    k BILENCHI

    6 ай мурун

    the best song of the álbum

  19. MartiSc

    MartiSc

    6 ай мурун

    beeest soong of de album siii

  20. Jay2neatly L

    Jay2neatly L

    6 ай мурун

    Am I BETTER then LIL TECCA? Let me know👇👇 kgkey.info/block/1WmNhZnUfKt5so4/video.html

    • Vraltz

      Vraltz

      22 күн мурун

      i aint gonna listen to it but no

  21. Jay2neatly L

    Jay2neatly L

    6 ай мурун

    Am I BETTER then LIL TECCA? Let me know👇👇 kgkey.info/block/1WmNhZnUfKt5so4/video.html

  22. Mugi FN

    Mugi FN

    7 ай мурун

    🎈🎈🎈

  23. Julian Belosi

    Julian Belosi

    7 ай мурун

    "I remember when he blew up." after 10 years I'll be the one to say I was one of the people here since day one.

  24. Mano Volckaert

    Mano Volckaert

    7 ай мурун

    lmao this visualizer be creepin me out haha

  25. Adam Hall

    Adam Hall

    7 ай мурун

    Thought this would of been the return of lil tecca people need to stop sleeping on this guy

  26. rafa iatagan

    rafa iatagan

    7 ай мурун

    #miratouch

  27. Sapphire

    Sapphire

    7 ай мурун

    lmao shut the fuck up with the „who heard it unrelased”, every comment is like this. Great song, great beat bro.

  28. SheepdogColumbus

    SheepdogColumbus

    7 ай мурун

    Trash rappers...

  29. Miguel Padilla

    Miguel Padilla

    7 ай мурун

    Who hates people who beg for likes like if you agree

  30. prod. jules

    prod. jules

    7 ай мурун

    ok but is this actually how tecca dances?!???

  31. Black University

    Black University

    7 ай мурун

    You are very talented young man very talented !

  32. Harrison Pierce

    Harrison Pierce

    7 ай мурун

    Nick mira...fl gang

  33. Carter

    Carter

    7 ай мурун

    one of his best songs from thea album

  34. blackhoodievillain

    blackhoodievillain

    8 ай мурун

    he needs to shoot a music video for this, this song has to be one of his best ever

  35. micheal faraday

    micheal faraday

    8 ай мурун

    Lil Tecca is a real talent. He ain't like all these other rappers out there who just be going viral by using *A U T H E N T I C V I E W S COM* to get more views up to go viral. Thumbs up who agrees

  36. HnryR6

    HnryR6

    8 ай мурун

    flop lol

  37. LoCStaa

    LoCStaa

    8 ай мурун

    Nick mira the goat

  38. Khalid odudaye

    Khalid odudaye

    8 ай мурун

    ┈┈┈▕▔╱▔▔▔━▁┈┈┈┈ ┈┈┈▕▔╱╱╱▆┈╲▂▔▔╲┈ ┈┈▕▔╱╱╱💧▔▂▂▂▂▂▂▏ ┈▕▔╱▕▕╱╱╱┈▽▽▽▽▽┈ ▕▔╱┊┈╲╲╲╲▂△△△△┈┈ ▔╱┊┈╱▕╲▂▂▂▂▂▂╱┈┈ ╱┊┈╱┉▕┉┋╲┈┈

  39. Dakota Cyr

    Dakota Cyr

    8 ай мурун

    Toronto slang ight fam keep going u know

  40. Stephen Drew

    Stephen Drew

    8 ай мурун

    Gotta be yourself lil nigga that's the way to grow, they gon try to put u down but u gotta stay afloat, and sometimes gotta put your foot down and start sayin no, and sometimes gotta isolate and just start setting goals...….

  41. Noonie Frett

    Noonie Frett

    8 ай мурун

    “Sometimes u gotta isolate Nd start setting goals”🔥

  42. se eu mijar e gozar ao mesmo tempo eu tiro print?

    se eu mijar e gozar ao mesmo tempo eu tiro print?

    8 ай мурун

    that "I'm a badass" feeling when you remember that you heard it before a lot of people on nick mira's live

  43. Sins

    Sins

    8 ай мурун

    who thinks clean is better LOL

  44. My Name Jeff

    My Name Jeff

    8 ай мурун

    The way he harmonizes over beats is godly I can’t even wait for the next album 😭🔥

    • Armonix

      Armonix

      7 ай мурун

      Facts not too many people take notice in harmonies but I'm always lookin out for those 🔥🔥💪🏼 harmonies give music that extra element I fuckin love it

  45. prod. jules

    prod. jules

    8 ай мурун

    yk ur a real gamer when u hear that minecraft spider at the end xd

  46. chuy rojas

    chuy rojas

    8 ай мурун

    This is probably the best song he made

  47. Elvis Contreras

    Elvis Contreras

    8 ай мурун

    NICK @ NITE 🔥🔥🔥

  48. Julian Porterie

    Julian Porterie

    8 ай мурун

    internet money, bitch??

  49. encyeu

    encyeu

    8 ай мурун

    best tecca track imo

  50. kanashifn

    kanashifn

    8 ай мурун

    banger

  51. Rcbert

    Rcbert

    8 ай мурун

    LET'SS GOOOOOO I'VE BEEN WAITING FOR THIS SINCE NICK'S LIVE

  52. MYLØSE BEATZ

    MYLØSE BEATZ

    8 ай мурун

    ANY NICK MIRA FANS?

  53. Francisco Pais

    Francisco Pais

    8 ай мурун

    lil tecca on some woke shit aswell? i love it :)))))))

  54. Gib Vi

    Gib Vi

    8 ай мурун

    i knew about this song before it came out nick mira killed this beat on his stream

  55. Aleksa Ćeha

    Aleksa Ćeha

    8 ай мурун

    Fireeee shout out Nicck Miraa🔥🔥🔥

  56. Tim Hyde

    Tim Hyde

    8 ай мурун

    Lol the unreleased version of this has more views than the official release 😂

  57. SAMPA

    SAMPA

    8 ай мурун

    Nick Mira is LIVEEEE, FIREE

  58. Gengarr

    Gengarr

    8 ай мурун

    This song is so good 🔥😈

  59. Leverr 24

    Leverr 24

    8 ай мурун

    This is his second best song in his album

  60. FSJ BOI

    FSJ BOI

    8 ай мурун

    Anyone else notice he Changing his flow

  61. Locked

    Locked

    8 ай мурун

    Shoutout to the dude that had to play with clay for hours

  62. SuhTheGamer

    SuhTheGamer

    8 ай мурун

    This is the best track on the album in my opinion, and there many great songs on the album, but this one jus thits different I think its the beat that's so fucking hard.

  63. SunderlandAFC 01

    SunderlandAFC 01

    8 ай мурун

    this and dolly with lil uzi in are like the only good songs out the whole album, rest are so trash

    • It’s Gency

      It’s Gency

      8 ай мурун

      Sunderland are trash never making it back to the prem or even the championship

  64. Luv Mqre

    Luv Mqre

    8 ай мурун

    My nigga laggin LMAOAOA

  65. Scoutz

    Scoutz

    8 ай мурун

    Holy shit banger song

  66. Christian Sarabia

    Christian Sarabia

    8 ай мурун

    Like si te estás descargando todas las nuevas canciones que acaba de subir

  67. Silas

    Silas

    8 ай мурун

    here before 100k views

  68. txrtle93

    txrtle93

    8 ай мурун

    Still waiting on 645ar and then my life complete.

  69. 11C

    11C

    8 ай мурун

    this is so waak

  70. Mark Cinzah

    Mark Cinzah

    8 ай мурун

    Tanaka murked

  71. TenZo !

    TenZo !

    8 ай мурун

    Fav song on Virgo World 👀

  72. Cogangmally

    Cogangmally

    8 ай мурун

    Who is NOT here from Nick Mira?!!!

  73. Theyhatealexx

    Theyhatealexx

    8 ай мурун

    “That’s the way to go gotta be yourself lil nigga that’s the way to grow, they gon try to put you down but you gotta stay a flow. And sometimes gotta put your foot down and start saying no, and sometimes gotta isolate and start setting goals.”

  74. Theyhatealexx

    Theyhatealexx

    8 ай мурун

    Deserves more hype.

  75. Rubeans

    Rubeans

    8 ай мурун

    Here before imdontaii reacts card claim by liking

  76. Danny T.

    Danny T.

    8 ай мурун

    this song will always be legendary.

  77. Stack The Plug

    Stack The Plug

    8 ай мурун

    1:40 yo the back up vocals sound good asf

  78. Stack The Plug

    Stack The Plug

    8 ай мурун

    3rd best on the album

  79. Enlika

    Enlika

    8 ай мурун

    real og know that this song was made by nick mira

  80. Tanner Witt

    Tanner Witt

    8 ай мурун

    Beautiful song

  81. Nathalie Polfliet

    Nathalie Polfliet

    8 ай мурун

    Dope but i’m hope the Deluxe Version of ( Virgo World ) never be dropped.

  82. Ahmed Almalki

    Ahmed Almalki

    8 ай мурун

    Best part 0:58 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  83. Giuseppe Zappala

    Giuseppe Zappala

    8 ай мурун

    too fye

  84. Zel.tenahu

    Zel.tenahu

    8 ай мурун

    Yoo

  85. VisibleReach

    VisibleReach

    8 ай мурун

    omg!! it dropped

  86. Humble

    Humble

    8 ай мурун

    THAT MIRA TOUCH

  87. Fext Ripper

    Fext Ripper

    8 ай мурун

    MIRA GANG KNEW THIS WAS A HIT

  88. Damian808UKOfficial

    Damian808UKOfficial

    8 ай мурун

    The live stream when nick made this was crazy!!!!

  89. Julian Torres

    Julian Torres

    8 ай мурун

    This is what we need

  90. Josh Kelly

    Josh Kelly

    8 ай мурун

    Check this song out kgkey.info/block/tqB2fpXZmrFlyqA/video.html

  91. 29 WL Record

    29 WL Record

    8 ай мурун

    even it been leaked but still poppin

  92. Ayman Sheksper

    Ayman Sheksper

    8 ай мурун

    This song fier 🔥

  93. JP

    JP

    8 ай мурун

    #NICKATNITE

  94. Kelliton Henrique

    Kelliton Henrique

    8 ай мурун

    Internet money bitch, Nick is genius 😎

  95. SKIDDY

    SKIDDY

    8 ай мурун

    The most underrated song on his album

  96. KingVaze

    KingVaze

    8 ай мурун

    UNDERRATED

  97. Ahmed Madyy98

    Ahmed Madyy98

    8 ай мурун

    Nick mira twitch ❤️😍

  98. Mano Gonzaga

    Mano Gonzaga

    8 ай мурун

    Nick Mira Did it bitcchh

  99. Alpha

    Alpha

    8 ай мурун

    why is the bass so soft on this version? the unreleased went harder...

    • C__

      C__

      8 ай мурун

      cuz the unreleased was just clipped from nick miras twitch stream where he was making the beat/song so he prolly didnt mix it that well(it was prolly a draft)

  100. YT HellaKingin

    YT HellaKingin

    8 ай мурун

    My video dropped too check me out for good vibes! 🤘🏽kgkey.info/block/1393bcqSn450xZw/video.html

Кийинки