Lil Tecca - Back It Up (Official Visualizer)

Virgo World is out everywhere: liltecca.lnk.to/VirgoWorld

Connect with Lil Tecca:
www.liltecca.com
liltecca
liltecca
liltecca


www.soundcloud.com/liltecca
open.spotify.com/artist/4Ga1P ...
music.apple.com/us/artist/lil ...

Жорумдар 

  1. Khaotic TTV

    Khaotic TTV

    Күн мурун

    Jesus Christ luvs us all 💜

  2. Giannina Ochoa

    Giannina Ochoa

    2 күн мурун

    turbio

  3. E Girlsplash

    E Girlsplash

    6 күн мурун

    I love the part in it that goes “i got red if blue what you want biliseaga lui voton

  4. E Girlsplash

    E Girlsplash

    6 күн мурун

    My favorite song by lil teca is ransom

  5. deluava

    deluava

    10 күн мурун

    Fav song off Virgo World

  6. Christina Placeres

    Christina Placeres

    17 күн мурун

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  7. ThyKine

    ThyKine

    26 күн мурун

    He kinda sounds likes juice wrld in some parts of the somg lol

  8. Shinio 魂

    Shinio 魂

    Ай мурун

    Wth is this 🤣😂🤣🤣😂😂

  9. vlone

    vlone

    Ай мурун

    Here after finding out Leon Thomas III (andre from victorious) wrote this song

  10. Jaden plays sa

    Jaden plays sa

    Ай мурун

    First byceip and triceps 5 sets of 10 reps for (5 different exercise) (arms) then chest 5 exercise (5 different exercise)then traps and back (5 different exercise) sometimes abs (eat clean) Three days a week (1hr)

  11. Dwayne Morrison

    Dwayne Morrison

    Ай мурун

    💯☝🔥🔥🔥🔥

  12. Posa Sosa

    Posa Sosa

    Ай мурун

    Back me up 😏

  13. watermelon222

    watermelon222

    Ай мурун

    WE LOVE YOU TECCA

  14. kxpn

    kxpn

    Ай мурун

    No way I thought this was real it’s a cartoon

  15. VVBLXZER

    VVBLXZER

    Ай мурун

    WE LOVE YOU TECCA

  16. lil need dat

    lil need dat

    Ай мурун

    kgkey.info/block/24eggdqZaKd2xW0/video.html

  17. L is sad

    L is sad

    Ай мурун

    lil tecca in the ps2

  18. Christopher Cliadakis

    Christopher Cliadakis

    Ай мурун

    HUH!

  19. Yaboyaiden gaming

    Yaboyaiden gaming

    Ай мурун

    Yo so good

  20. oShinigamio

    oShinigamio

    2 ай мурун

    E

  21. Pain

    Pain

    2 ай мурун

    1.2m views but 2.1k comments?

  22. Weed mr420

    Weed mr420

    2 ай мурун

    This kid is corny as hell terrible

    • IShowElijah

      IShowElijah

      19 күн мурун

      listen to his music

  23. Internet Kids

    Internet Kids

    2 ай мурун

    If lil tecca and gta had a baby=

  24. Dream

    Dream

    2 ай мурун

    wow

  25. headshot 00

    headshot 00

    2 ай мурун

    Tecca the goat bro 💯💯😎

  26. Hanna Abdi

    Hanna Abdi

    2 ай мурун

    we love you tecca

  27. Silvestre Vazquez

    Silvestre Vazquez

    2 ай мурун

    Is this gta?

  28. Krishnana

    Krishnana

    2 ай мурун

    Underrated

  29. Yung Linkz

    Yung Linkz

    2 ай мурун

    yall this a warm up for WLYT2 so u kno what to expect

  30. Wiggle Master

    Wiggle Master

    2 ай мурун

    whos here after he dropped the video for show me up

  31. シBrayan

    シBrayan

    2 ай мурун

    Yo

  32. XORIO Brawl Stars

    XORIO Brawl Stars

    2 ай мурун

    March

  33. Masternoob Junior

    Masternoob Junior

    2 ай мурун

    F

  34. kamar gaming

    kamar gaming

    2 ай мурун

    See what I told you on tiktok

  35. Hamster gaming

    Hamster gaming

    2 ай мурун

    tecca is dead

  36. T C S

    T C S

    2 ай мурун

    Mans is making certified bangers back to back

  37. Dennis

    Dennis

    2 ай мурун

    Tecca wya my boy no new songs

    • rio

      rio

      2 ай мурун

      hes gotta song out rn with mosey but its on internet moneys channel

  38. Brianne Ekbatani

    Brianne Ekbatani

    2 ай мурун

    is lil tecca died or no ? cause why is he a cartoon like juice wrld

  39. NinjaAfnan ChannelZZ

    NinjaAfnan ChannelZZ

    2 ай мурун

    ayo you make me love kpop to love you broh

  40. Re-l rayford

    Re-l rayford

    2 ай мурун

    Tecca went a lil quiet lately

    • Arsha.1st Official

      Arsha.1st Official

      2 ай мурун

      kgkey.info/block/kXtspN7VfKRk1Ho/video.html

  41. Willy Jed Esiron-Moses

    Willy Jed Esiron-Moses

    2 ай мурун

    shit was made on my birthday

  42. Muhammad Daniyal Qureshi

    Muhammad Daniyal Qureshi

    2 ай мурун

    Waiting for Official Video of this Banger //

    • rio

      rio

      2 ай мурун

      @Blazerr he jus dropped with mosey and internet money search jetski

    • Blazerr

      Blazerr

      2 ай мурун

      Idk if you’ll get it, dude hasn’t dropped in forever

    • Arsha.1st Official

      Arsha.1st Official

      2 ай мурун

      kgkey.info/block/kXtspN7VfKRk1Ho/video.html

  43. Antiwon Herron

    Antiwon Herron

    2 ай мурун

    IDC if he ain't gangster he good doe

    • Arsha.1st Official

      Arsha.1st Official

      2 ай мурун

      kgkey.info/block/kXtspN7VfKRk1Ho/video.html

  44. Too Riskyy

    Too Riskyy

    2 ай мурун

    Why did I forgot Lil tecca was a rapper LMAo

    • Arsha.1st Official

      Arsha.1st Official

      2 ай мурун

      kgkey.info/block/kXtspN7VfKRk1Ho/video.html

  45. May

    May

    2 ай мурун

    haha yea yea now release show me up before I get mad😀

    • Arsha.1st Official

      Arsha.1st Official

      2 ай мурун

      kgkey.info/block/kXtspN7VfKRk1Ho/video.html

  46. OlLiVvvERrR

    OlLiVvvERrR

    2 ай мурун

    we want u back lol

    • Arsha.1st Official

      Arsha.1st Official

      2 ай мурун

      kgkey.info/block/kXtspN7VfKRk1Ho/video.html

  47. Swozup

    Swozup

    2 ай мурун

    r.i.p Lil Tecca career it was a good one

    • Arsha.1st Official

      Arsha.1st Official

      2 ай мурун

      kgkey.info/block/kXtspN7VfKRk1Ho/video.html

  48. Christian Dunn

    Christian Dunn

    2 ай мурун

    Drop MUSIC TECCCCAAA

  49. KING_Von__fan-26

    KING_Von__fan-26

    2 ай мурун

    Its been 6 months 😶

  50. talibandtana

    talibandtana

    2 ай мурун

    kgkey.info/block/1Gd5ZtqPr9prqX4/video.html

  51. Márcio Cunha

    Márcio Cunha

    2 ай мурун

    Estou aqui representando o Brasil 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  52. iDC2 LOADING

    iDC2 LOADING

    2 ай мурун

    Very bad animation)

  53. Itachi Uchiha

    Itachi Uchiha

    2 ай мурун

    where you at bro?

  54. Gustavo Silva

    Gustavo Silva

    2 ай мурун

    yo this is like juice bro (your voice)

  55. Ayytay

    Ayytay

    2 ай мурун

    wait i think thius a speaker knockerz style

  56. iMightBeMax

    iMightBeMax

    2 ай мурун

    *we love you tecca*

  57. Niick

    Niick

    2 ай мурун

    the beginning of the beat sounds so familiar wtf

  58. Jay Bee

    Jay Bee

    2 ай мурун

    Aye this shit is firee..this lil nigga got some work

  59. Thanos

    Thanos

    2 ай мурун

    Everyone 89%:Tecca Progam Cartoon Dancing Everyone else 13%: What happened to Tecca Everyone 20%: The music

  60. Swoosh Tay

    Swoosh Tay

    2 ай мурун

    we not finna talk about that andre from victorious produced this

  61. Benny Lee

    Benny Lee

    2 ай мурун

    Brooo release show me up

  62. Martin Chavez

    Martin Chavez

    2 ай мурун

    20 years later best believe this still be banging

  63. Kanyin’s Tv

    Kanyin’s Tv

    2 ай мурун

    Quick inspiration for you all - Remember that God placed you where you are at this exact moment for a reason. Your current struggles and challenges mean something. Whatever your going through , God loves you to much for it not to work out🤍💫.

  64. 231984cmill

    231984cmill

    2 ай мурун

    Yep

  65. StillLowkey-

    StillLowkey-

    2 ай мурун

    Pain

  66. The RoyalMtl

    The RoyalMtl

    2 ай мурун

    Just 1.1 millions views in 6 month

    • Hey

      Hey

      2 ай мурун

      People really do be hating like this crazy

  67. A.K 47

    A.K 47

    2 ай мурун

    GTA tecca

  68. Mythbinks

    Mythbinks

    2 ай мурун

    Damn didnt know robot chicken did this visualizer

  69. BLACKSAKURA

    BLACKSAKURA

    2 ай мурун

    oh shit!!! andys coming

  70. Johney Walker

    Johney Walker

    2 ай мурун

    why so much autotune? his voice is perfect without it

  71. Boswell Tv

    Boswell Tv

    2 ай мурун

    Hi

  72. AYLA&LEAH SQUAD

    AYLA&LEAH SQUAD

    2 ай мурун

    Why the animationed version mad cringy-

  73. 2z2

    2z2

    2 ай мурун

    Animation

  74. NITA ONDATRACK

    NITA ONDATRACK

    3 ай мурун

    A prank?

  75. Plz

    Plz

    3 ай мурун

    underrrrrr

  76. XxPuffy_PlayzxX

    XxPuffy_PlayzxX

    3 ай мурун

    A lil tecca and roddy ricch song would be fire

  77. VenomousOrangeZ

    VenomousOrangeZ

    3 ай мурун

    Man made 1 hit and never got it again

    • Xavier Guerra

      Xavier Guerra

      2 ай мурун

      did it again, out of love, Grammy, black ops? This man slaps

    • Derrick Burns

      Derrick Burns

      3 ай мурун

      cap

  78. oshjua

    oshjua

    3 ай мурун

    we love u lil tecca

  79. I sell on 2k

    I sell on 2k

    3 ай мурун

    Ur voice it's been a 2 years holy shi it's so different

  80. Gert 69

    Gert 69

    3 ай мурун

    virtual tecca going crazy lmao

  81. Gert 69

    Gert 69

    3 ай мурун

    lol

  82. Leon Nelson

    Leon Nelson

    3 ай мурун

    Lil mosey lil mosey lil mosey lil mosey mosey forever

  83. logan stewart

    logan stewart

    3 ай мурун

    Ya ass better be makin a fire ass song up in that jawn bc ion want ya ass to be ah 1 hit wonder drop sum music bro sume fire shii ong

    • ItsDababy

      ItsDababy

      3 ай мурун

      He keep leaking the shit and he can’t realest the, anymore dude thinks he still unknown lmao

  84. bruh meme

    bruh meme

    3 ай мурун

    tecca cheetas dont have stripes

  85. Codaklos _

    Codaklos _

    3 ай мурун

    kid: mom can we get lil tecca mom: we have lil tecca at home lil tecca at home:

  86. Nathanael Passmore

    Nathanael Passmore

    3 ай мурун

    damn I know he gonna make a god comeback, just waiting. 😖

  87. Maalik Mulima

    Maalik Mulima

    3 ай мурун

    LLets play fortnite

  88. G T

    G T

    3 ай мурун

  89. Emmanuel

    Emmanuel

    3 ай мурун

    Tecca is the best artist ever

    • MS

      MS

      2 ай мурун

      @Emmanuel did you just...😳

    • Emmanuel

      Emmanuel

      3 ай мурун

      @CASE DENIED シ or maybe it's Quando Rondo 😈🖤

    • CASE DENIED シ

      CASE DENIED シ

      3 ай мурун

      😂😂

  90. hana

    hana

    3 ай мурун

    りるてっかさいこう

  91. KovStov

    KovStov

    3 ай мурун

    This song is just a Vibe

  92. CocoNuts

    CocoNuts

    3 ай мурун

    This song is one of my favorites, I can't wait for the next one to drop 🔥🔥💯

  93. forgive

    forgive

    3 ай мурун

    He ah one hit wonder now Lmaoo

    • ScoopyPoopy123

      ScoopyPoopy123

      3 ай мурун

      @forgive not really

    • løb løb ツ

      løb løb ツ

      3 ай мурун

      @forgive mhm

    • forgive

      forgive

      3 ай мурун

      @løb løb ツ yea and it’s right

    • løb løb ツ

      løb løb ツ

      3 ай мурун

      @forgive its ur opinion

    • forgive

      forgive

      3 ай мурун

      @ScoopyPoopy123 those suck kid

  94. EchoStxrm

    EchoStxrm

    3 ай мурун

    budget got low low

  95. Rap Community

    Rap Community

    3 ай мурун

    "Baby just back it up and work it"

  96. graivxty

    graivxty

    3 ай мурун

    bruh it look like a gta character dancing lol

  97. dekoi

    dekoi

    3 ай мурун

    why this nigga randomly turn into a sims character all of a sudden

  98. EZ Zyrox

    EZ Zyrox

    3 ай мурун

    Where are you?

  99. Lol Lol

    Lol Lol

    3 ай мурун

    i know gta 5 when i see it

  100. II-STRAPIIN-II

    II-STRAPIIN-II

    3 ай мурун

    he trash

Кийинки